کد خبر:10289
پ
۱۴۰۱۰۶۰۱۱۱۲۶۴۳۷۲۲۵۹۴۰۵۹۴

آغاز طرح "حامیم" در لرستان/ دانشجویان از صنایع بروجرد بازدید می‌کنند

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان از آغاز طرح کشوری “حامیم” با حضور ۳۰۰ دانشجوی لرستانی در بروجرد خبر داد و گفت: دانشجویان در این طرح از صنایع این شهرستان بازدید می‌کنند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، حجت‌الاسلام حبیب..

آغاز طرح "حامیم" در لرستان/ دانشجویان از صنایع بروجرد بازدید می‌کنند

رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان از آغاز طرح کشوری "حامیم" با حضور ۳۰۰ دانشجوی لرستانی در بروجرد خبر داد و گفت: دانشجویان در این طرح از صنایع این شهرستان بازدید می‌کنند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، حجت‌الاسلام حبیب حاتمی عصر امروز در آیین افتتاحیه طرح کشوری "حامیم" نهاد رهبری دانشگاه که در دانشگاه آزاد بروجرد آغاز شد، اظهار داشت: این طرح با هدف تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها و تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی به‌ مدت یک هفته در بروجرد آغاز شد.

وی افزود: از اهداف دیگر طرح "حامیم" امیدآفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت‌های جمعی، تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی، حضور میدانی در دانشگاه‌ها و استعدادسنجی و استفاده حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان، آماده‌سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت‌های نهاد در سال تحصیلی آینده و استفاده از فرصت شبکه‌سازی و گروه سازی دانشجویان مستعد است.

طرح "حامیم" در کرمان در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی به کار خود پایان دادطرح حامیم با حضور ۵۰۰ دانشجوی سراسر استان در کرمان برگزار می‌شود

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان عنوان کرد: مخاطبان طرح "حامیم" دانشجویان انقلابی، کنشگران و فعالان فرهنگی، سیاسی، مذهبی و فکری در دانشگاه‌های سراسر لرستان هستند.

وی بیان کرد: دانشجویان از ۶۰ دانشگاه استان لرستان به‌مدت یک هفته به‌صورت شبانه‌روزی به میزبانی دانشگاه آزاد و دانشگاه آیت‌الله بروجردی(ره) در بروجرد در این طرح شرکت می‌کنند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه لرستان گفت: از برنامه‌های اجرایی در طرح "حامیم" نشست‌ها و کرسی‌های آزاداندیشی با حضور اساتید ملی و استانی و مسئولان ارشد لرستان است که تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

حاتمی با اشاره به اینکه طرح "حامیم" تأثیرگذاری بالایی در دانشگاه‌های لرستان خواهد داشت، اظهار داشت: نشست با خانواده شهدا و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله نیازی نماینده مردم در خبرگان رهبری، استاندار، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) از برنامه‌های دیگر این طرح است.

حجت‌الاسلام محسن قربانی دبیر اجرای طرح "حامیم" نیز گفت: سه عنوان کتاب با عناوین اندیشه اسلامی مقام معظم رهبری، هم‌رزمان امام حسین(ع) و کتاب خط امام (ره) در طول اجرای طرح توسط اساتید برجسته تدریس می‌شود.

وی افزود: چهار نشست معرفتی با عناوین جهاد تبیین، جنگ شناسی دانشجویی و مقایسه حکمرانی امیر المومنین(ع) در جمهوری اسلامی با موضوع دشمن‌شناسی و پاسخ به شبهات در اجرای طرح «حامیم» برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی طرح "حامیم" عنوان کرد: کارگاه نقد فیلم و گسترش مبانی اسلامی با نمایش فیلم هناس، و کارگاه مدیریت نشریه و شبکه‌سازی نسل جوان انقلابی با حضور اساتید کشوری در طول طرح «حامیم» برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بازدید از صنعت و دستاوردهای نظام در بروجرد، بازدید دانشجویان از صنعت نساجی و داروسازی این شهرستان به‌عنوان برند ملی انجام می‌شود.

قربانی گفت: یادواره شهدا و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در اجرای طرح "حامیم" نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۶۴۵/ح

فدراسیون صنعت نفت ایران