کد خبر:7378
پ
۱۴۰۱۰۳۲۱۰۹۵۸۲۹۹۶۸۲۵۵۰۶۴۷۴

اثر شنیدنی از حاج حسین طاهری با لهجه آبادانی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) + فیلم

گروه استان‌ها-هله یا علی بن موسی الرضا(ع) اثر شنیدنی از مداح جوان کشورمان حاج حسین طاهری است که در وصف ولادت امام رضا(ع) شور و هیجانی وصف ناپذیر در بین مشتاقان امام رضا(ع) بوجود آورده است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، عشق و ..

اثر شنیدنی از حاج حسین طاهری با لهجه آبادانی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) + فیلم

گروه استان‌ها-هله یا علی بن موسی الرضا(ع) اثر شنیدنی از مداح جوان کشورمان حاج حسین طاهری است که در وصف ولادت امام رضا(ع) شور و هیجانی وصف ناپذیر در بین مشتاقان امام رضا(ع) بوجود آورده است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، عشق و ارادت به امام رضا(ع) به هر زبانی شنیدنی و وصف ناپذیر است در هر کجای ایران اسلامی که باشی در هر جای این کره خاکی که باشی دلت که بی‌قرار امام رضا(ع) بشود به هر نحوی دلتنگی و بی قراری‌ات را می‌پذیرد. فقط کلفیست با هر زبانی عشق و ارادت خود را به امام رضا(ع) نشان دهی …

هله یا علی بن موسی الرضا(ع) اثر شنیدنی از مداح جوان کشورمان حاج حسین طاهری است که با لهجه زیبا و شنیدنی جنوبی در وصف ولادت امام رضا(ع) شور و هیجانی وصف ناپذیر در بین مشتاقان امام رضا(ع) بوجود آورده است.

دهه کرامت روزانه ۷۰ ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی از حرم رضوی پخش می‌شوداثر شنیدنی نادر جوادی مداح اردبیلی به مناسبت ولادت امام رضا(ع) + فیلمچهارشنبه‌های امام رضایی/ بی‌قرار و ملتهب در میان جاماندگان مشهدم/ قرار روزهای بی‌قرارمان باش + فیلم

انتهای پیام/۲۸۱/ی

فدراسیون صنعت نفت ایران