کد خبر:9950
پ
۱۴۰۱۰۶۰۲۱۸۵۰۴۸۷۲۷۲۵۹۵۲۲۸۴

"احداث بزرگراه کربلا" کوهدشت را از بن‌بست جغرافیایی و اقتصادی خارج می‌کند

فرماندار کوهدشت با اشاره به تأثیر احداث بزرگراه کربلا در توسعه اقتصادی لرستان گفت: احداث بزرگراه کوهدشت- مهران این شهرستان را از بن‌بست اقتصادی و جغرافیایی خارج می‌کند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، محمد مرادی کفراج عصر امروز د..

"احداث بزرگراه کربلا" کوهدشت را از بن‌بست جغرافیایی و اقتصادی خارج می‌کند

فرماندار کوهدشت با اشاره به تأثیر احداث بزرگراه کربلا در توسعه اقتصادی لرستان گفت: احداث بزرگراه کوهدشت- مهران این شهرستان را از بن‌بست اقتصادی و جغرافیایی خارج می‌کند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، محمد مرادی کفراج عصر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه من در جامعه خبرنگاری عضو هستم و این کسوت را مقدس می‌دانم، اظهار داشت: فلسفه خبرنگاری و اطلاع‌رسانی مقدس است و خبرنگاران بار امانتی مهمی را به دوش می‌کشند.

وی با اشاره به ضرورت ورود خبرنگاران به مطالبات مهم کوهدشت افزود: برخی در حوزه رسانه این شهرستان فقط در مورد انتصابات اطلاع‌رسانی می‌کنند و مشکلات را به انتصابات نسبت می‌دهند، اما آیا همه مشکلات کوهدشت ناشی از عزل و انتصابات است؟

رئیس‌جمهور: ارائه طرح دولت به مجلس برای کنترل تورم/ رشد اقتصادی در گرو افزایش سرمایه‌گذاری استلازمه رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان کردستان ورود سرمایه‌گذاران استاستاندار خراسان رضوی: رشد اقتصادی استان نیازمند ۱۷۵ هزار میلیارد تومان منابع مالی است

فرماندار کوهدشت با تأکید به اینکه باید گفتمان‌سازی و دغدغه‌مندی در مورد بحران آب این شهرستان ایجاد شود، عنوان کرد: رسانه‌ها باید مردم را نسبت به ضرورت استفاده درست از آب شرب حساس کرده و در مورد عواقب ناشی از افت سطح آب‌های زیرزمینی نیز اطلاع‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه سیاست‌زدگی اخلاق اجتماعی را زیر پا می‌گذارد و ناحق‌ها را به‌شکل حقیقت جلوه‌گری می‌کند، بیان کرد: ما برای توسعه کوهدشت باید دست‌دردست دهیم و به‌دور از حاشیه و جنجال‌سازی این شهرستان را به‌سمت احقاق حقوق ازدست‌رفته و به نتیجه‌رسیدن مطالبات سوق دهیم.

فضای رسانه‌ای کوهدشت ساماندهی شود

مرادی با تأکید به اینکه گفتمان بین رسانه‌ها و مسئولان باید دوسویه باشد، گفت: رسانه‌ها باید نسبت به اصلاح‌سازی فضای شهری و استانی پیرامون خود تلاش کنند.

فرماندار کوهدشت تصریح کرد: رسانه‌ها یاور تمام دستگاه‌های دولتی هستند و باید زنگارهای هر نهاد را به‌دور از هرگونه تخریب با رعایت انصاف و اخلاق رسانه‌ای صیقل دهند.

مرادی اظهار داشت: مدیران نباید از رسانه‌ها شکایت کنند، اما رسانه‌ها نیز باید اصول خبرنگاری را در انتشار اخبار رعایت و مسئولان را آرام‌آرام به وادی خدمت وارد کنند.

وی با بیان اینکه فضای رسانه‌ای در کوهدشت باید به لحاظ حقیقی و حقوقی ساماندهی شود، افزود: خبرنگاران نباید واکنش‌های سیاست‌زده و جانبدارانه را در رسانه‌ها انعکاس دهند.

ضرورت احداث آزادراه کوهدشت- مهران

فرماندار کوهدشت با تأکید به اینکه خبرنگاران باید رشددهنده نگاه راهبردی در این شهرستان باشند، عنوان کرد: تخریب، تشویش، تحریک‌ها و رفتارهای مغرضانه برخی عقب‌ماندگی‌های کوهدشت را در پی دارد و سبب می‌شود که انگیزه خدمت از بین برود و در راه رسیدن به توسعه تعلل ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هنر یک مدیر این است که از زیرمجموعه خود به‌نحو احسن کار و خدمت بخواهد، بیان کرد: هدف و همه تلاش مجموعه ما برای رضایت‌بخشی و خدمت به مردم است.

مرادی با تأکید به اینکه خروج کوهدشت از بن‌بست ژئوپولتیکی و اقتصادی مستلزم احداث آزادراه کربلاست، گفت: رسانه‌ها باید راه‌اندازی این بزرگراه را به‌صورت غالب و در شکل یک گفتمان عمومی مطالبه‌گری و پیگیری کنند.

فرماندار کوهدشت با بیان اینکه جو خوبی هم‌اکنون در این شهرستان حاکم است، عنوان کرد: کوچکترین حرکت جانبدارانه‌ای را طول دوره خدمتم در این شهرستان نخواهم داشت و رضایت عمومی مردم کوهدشت غایت تلاش ماست.

وی با تأکید به اینکه رسانه‌های کوهدشت باید مطالبات این شهرستان را طبق اولویت‌بندی انعکاس دهند، بیان کرد: اصحاب رسانه باید پای کار باشند و خدمات دولت و اخبار امیدآفرین را انعکاس دهند.

مرادی گفت: مسئولان لرستان با وجود برخی کارشکنی‌ها پای کار خدمت‌رسانی به مردم هستند و فرمانداران نیز در کنار ائمه‌جمعه، ائمه جماعات و نمایندگان رسیدگی به مشکلات مردم را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

انتهای پیام/ ۶۴۴

فدراسیون صنعت نفت ایران