کد خبر:9102
پ
۱۴۰۱۰۲۲۵۱۲۱۸۵۹۸۶۹۲۵۳۲۷۵۴۴

استقرار تیم‌های زنده‌یاب هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده/ اسکان ۲۷ هزار سیل‌زده در کشور

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اسکان اضطراری ۲۷ هزار سیل‌زده در ایران گفت: تیم‌های زنده‌یاب هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده مستقر شدند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده این ..

استقرار تیم‌های زنده‌یاب هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده/ اسکان 27 هزار سیل‌زده در کشور

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به اسکان اضطراری ۲۷ هزار سیل‌زده در ایران گفت: تیم‌های زنده‌یاب هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده مستقر شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان با تسلیت ایام محرم و جان‌باختگان سیل کشور اظهار داشت: ۲۴ استان در چند روز اخیر درگیر سامانه بارشی مانسون بوده و جمعیت هلال‌احمر کشور با تمام توان و ظرفیت برای امداد، نجات و اسکان اضطراری سیل‌زدگان تلاش کرده‌است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۲۷ هزار نفر سیل‌زده در کشور افزود: طبق آخرین آمار رصدشده تا امروز ۳۲ نفر هم مفقود شده‌اند.

آخرین وضعیت بارش‌ها در استان فارس| ‌سیلاب‌ها فوتی نداشت‌/ اسکان بیش از ۴ هزار نفر/تخلیه ۹۶ منزل بر اثر سیلابآخرین وضعیت بارش‌ها در استان فارس| ۹۰ خانوار دو روستای داراب اسکان داده شدند/ مصدومیت ۱۷ نفر۹۰ سیل‌زده در روستاهای سیستان و بلوچستان اسکان داده شدند

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به استقرار تیم‌های زنده‌یاب هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده برای جست‌وجوی مفقودان سیل عنوان کرد: حادثه سیل الیگودرز منجر به فوت پنج نفر شده‌است.

وی با بیان اینکه عشایر همواره پشتیبان کشور بوده‌اند، بیان کرد: مسئولان استانی برای کاهش آلام سیل‌زدگان الیگودرز در تلاش هستند و ارسال امکانات اولیه در دستور کار است.

سلیمانی با اشاره به خدمات‌رسانی به ۲۰۰ خانوار سیل الیگودرز گفت: احشام و منازل در مسیر سیل این شهرستان دچار خسارت شده‌است و جمعیت هلال‌احمر با قوت برای رسیدگی به خانواده‌های سیل‌زده تلاش می‌کند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر کشور تصریح کرد: حدود ۳۴ هزار امدادگر، نجاتگر و داوطلبان این جمعیت هم‌اکنون در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

انتهای پیام/ ۶۴۴/ی

فدراسیون صنعت نفت ایران