کد خبر:7046
پ
۱۴۰۰۰۳۲۸۱۱۲۲۰۳۷۲۲۲۳۰۱۶۶۵۴

امام جمعه اردبیل: پیروی از دین الهی و ولایت فقیه چاره همه مشکلات موجود جامعه است

گروه استان‌ها – امام جمعه اردبیل گفت: مسلماً پیروی از دین الهی و ولایت فقیه چاره همه مشکلات موجود جامعه است که خوشبختانه این امر در کشور اسلامی ایران در سایه رهبری داهیانه و فرزانه رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای به منصه ظهور رسیده و ادامه دارد. ..

امام جمعه اردبیل: پیروی از دین الهی و ولایت فقیه چاره همه مشکلات موجود جامعه است

گروه استان‌ها – امام جمعه اردبیل گفت: مسلماً پیروی از دین الهی و ولایت فقیه چاره همه مشکلات موجود جامعه است که خوشبختانه این امر در کشور اسلامی ایران در سایه رهبری داهیانه و فرزانه رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای به منصه ظهور رسیده و ادامه دارد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای پانزده خرداد در اردبیل اظهار داشت: تبیین و تشریح ولایت اهل بیت(ع) و تجلیل از شخصیت امام خمینی(ره)، رهبری صحیح جامعه را هدف نهایی و غایی همه ادیان الهی نیازمند تبیین و تشریح است.

وی بیان کرد: مسلماً پیروی از دین الهی و ولایت فقیه چاره همه مشکلات موجود جامعه است که خوشبختانه این امر در کشور اسلامی ایران در سایه رهبری داهیانه و فرزانه رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای به منصه ظهور رسیده و ادامه خواهد یافت.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: بنابراین برای تعالی و پیشرفت همه جانبه کشور و مقابله با جور حاکم بر جامعه بین‌المللی و مقابله با دشمنان نظام ، شایسته است مردم ایران همواره پیرو و پشتیبان ولایت فقیه باشند.

ماموستا کریمی: معرفی شخصیت امام خمینی (ره) به نسل سوم نیاز به جهاد تبیین داردشهرری آمادگی میزبانی از زائران ‌سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) را داردراه‌اندازی درمانگاه صحرایی در ضلع شرقی حرم امام خمینی(ره)

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این جلسه ضمن تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به بیان مهمترین موضوعات و مسائل قضایی دادگستری استان پرداخت و در ادامه بر لزوم اجرای دقیق برنامه های دادگستری استان بر اساس سند تحول قضایی، تسریع در رسیدگی ها توام با دقت در رسیدگی ها، تکریم بیش از پیش ارباب رجوع و نیز برخورد قاطعانه و مطابق با قانون با اخلاگران نظم اقتصادی و اجتماعی تأکید کرد.

انتهای پیام/۱۴۲/ش

فدراسیون صنعت نفت ایران