کد خبر:9053
پ
۱۴۰۰۰۷۲۷۱۵۳۱۳۲۷۱۴۲۳۸۵۶۵۳۴

امیر حیدری: تجهیزات فنی و مهندسی ‌ارتش برای تخلیه سیلاب و تقویت سیل‌بندها‌‌ به ‌یزد منتقل شد

‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با تمام توان در خصوص انتقال سریع تجهیزات فنی همچنین تأمین تجهیزات گروه‌های مهندسی در خدمت مردم مناطق مختلف استان یزد خواهد بود‌. – اخبار استانها – امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از سیل ..

امیر حیدری: تجهیزات فنی و مهندسی ‌ارتش برای تخلیه سیلاب و تقویت سیل‌بندها‌‌ به ‌یزد منتقل شد

‌فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با تمام توان در خصوص انتقال سریع تجهیزات فنی همچنین تأمین تجهیزات گروه‌های مهندسی در خدمت مردم مناطق مختلف استان یزد خواهد بود‌.

– اخبار استانها –

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه بازدید از سیل بند شماره چهار استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار‌ تسنیم در یزد اظهار داشت: بنا به دستور امیر فرماندهی ارتش بنده به همراه وزیر ‌کشور به استان یزد سفر کردم چرا که همواره ارتش فدای ملت است و ما با تمام توان در دو موضوع خدمت‌گذار مردم در این منطقه خواهیم بود.

وی گفت: ابتدا انتقال سریع تجهیزات فنی از استان‌های مشخص شده انجام می‌شود و وسایل را از طریق نیروی هوایی و هلیکوپتر وارد مناطق خواهیم کرد.

وزیر کشور: باید سریعا سیلاب را از بافت تاریخی یزد خارج کنیماستاندار یزد: سیل به ۱۳ هزار واحد مسکونی و تجاری یزد خسارت زداکیپ‌های امدادی و خدماتی برای مقابله با سیل در اراک افزایش یافت

امیر حیدری بیان کرد: جهت تأمین تجهیزات گروه مهندسی هم به گروه ۴۴۴ فنی دستور داده شده همچنین گروه‌های دیگری به عنوان معین در خدمت هستند که در مناطق مورد نظر توزیع شوند و در خدمت مردم و دستگاه‌های استان خواهند بود.

وی گفت: در حال حاضر مهمترین نیاز استان یزد تخلیه آب‌های سطحی و تقویت سیل بندهاست که به محض رسیدن نیرو و تجهیزات مهندسی ارتش این مهم بلافاصله اجرایی می شود.

انتهای پیام/۷۸۱

فدراسیون صنعت نفت ایران