کد خبر:10666
پ
۱۴۰۱۰۶۰۳۱۹۲۳۳۹۸۹۰۲۵۹۵۸۰۷۴

حضور میدانی فرمانداران؛ کلیدواژه رفع مشکلات لرستان

استاندار لرستان بر لزوم حضور میدانی فرمانداران این استان در بین مردم برای رفع مشکلات آن‌ها تأکید کرد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در شورای فرمانداران لرستان اظهار داشت: اقدامات مؤثری در ماه‌های اخیر د..

حضور میدانی فرمانداران؛ کلیدواژه رفع مشکلات لرستان

استاندار لرستان بر لزوم حضور میدانی فرمانداران این استان در بین مردم برای رفع مشکلات آن‌ها تأکید کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار عصر امروز در شورای فرمانداران لرستان اظهار داشت: اقدامات مؤثری در ماه‌های اخیر در حوزه اقتصادی این استان انجام‌شده و لرستان در این حوزه چند پله صعود در رتبه‌بندی کشوری داشته است.

وی صعود چند پله‌ای لرستان در حوزه اقتصادی را حاصل تلاش گروه اقتصادی این استان درزمینهٔ شناخت مشکلات و تلاش برای رفع آن‌ها دانست و افزود: فرمانداران ملزم به شناخت نیازها و مشکلات حوزه کاری خود هستند.

استاندار لرستان عوان کرد: عقاید شخصی و روابط نباید در خدمت‌رسانی به مردم مقدم بر وظایف سازمانی باشد و لازم است بااقتدار و مهربانی با مردم رفتار شود.

فرماندار اراک: آماده دریافت پیشنهادات جوانان برای رفع مشکلات هستمجهاد دانشگاهی ظرفیت خوبی برای رفع مشکلات استان قم دارد۱۲۴۰گروه جهادی برای رفع مشکلات مردم کردستان تلاش می‌کنند

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نهادها و بنیادهای انقلابی از مهم‌ترین نکاتی است که باید برای پیشبرد اهداف سازمانی مدنظر فرمانداران باشد، بیان کرد: از کمک روحانیون، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تشکل‌های مردمی و سایر اقشار جامعه باید بهره برد.

زیویار با تأکید به اینکه نجابت مردم لرستان مثال‌زدنی است، گفت: فرمانداران برای به‌دست آوردن شناخت دقیق مشکلات شهرستان‌ها با حضور در میان مردم اطلاعات موردنیاز را کسب کنند.

استاندار لرستان تصریح کرد: همراهی مردم و مسئولان همواره چاره‌ساز است و فرمانداران در برنامه خود ارتباط با مردم و هم‌افزایی را با آنان را برای برنامه‌ریزی در جهت رفع مشکلات در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ ۶۴۴

فدراسیون صنعت نفت ایران