کد خبر:9990
پ
۱۴۰۱۰۶۰۳۱۹۲۵۴۹۶۲۲۵۹۵۸۰۸۱۰

زیاد النخاله: نه تنها تسلیم نخواهیم شد بلکه به مقاومت در برابر سیاست‌‌های رژیم اسرائیل ادامه خواهیم داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی بر تداوم مقاومت این جنبش و مقاومت در غزه در برابر رژیم اسرائیل و سیاستها و اقدامات آن در فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، زیاد النَخّاله، دبیرکل جنبش ج..

زیاد النخاله: نه تنها تسلیم نخواهیم شد بلکه به مقاومت در برابر سیاست‌‌های رژیم اسرائیل ادامه خواهیم داد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی بر تداوم مقاومت این جنبش و مقاومت در غزه در برابر رژیم اسرائیل و سیاستها و اقدامات آن در فلسطین اشغالی ادامه خواهد داد.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، زیاد النَخّاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی گفت که مقاومت فلسطین نه بر سر آرمان خود تسلیم می‌شود و نه چانه می‌زند بلکه به مقاومت در برابر سیاست ناپاک عادی سازی در هر شرایطی ادامه خواهد داد.

زیاد النخاله که عصر امروز پنجشنبه در همایش «وحدت میادین, راه رسیدن به قدس» از طریق ویدیو کنفرانس سخنرانی می‌کرد گفت که بسیاری از دولت های جهان چشمان خود را بر روی کشته شدگان ما و تجاوز گری‌های رژیم صهیونیستی در هتک حرمت مسجدالاقصی و قدس و کرانه باختری می بندند.

او ادامه داد: « رژیم اشغالگر قدس، کرانه باختری را به شهرک بزرگی برای شهرک نشینانش تبدیل کرده که به قتل و تروریسم در حق فلسطینیان مشغول هستند.»

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین همچنین افزود: متاسفانه برخی از اعراب از ما روی بر میگردانند و نمی خواهند نام فلسطین و ملتی که حاضر به تسلیم شدن و زانو زدن در برابر دشمن صهیونیستی نیست را، بشنوند.

زیاد النخاله گفت: نام فلسطین و ملت فلسطین روز به روز بزرگ تر خواهد شد و هرکسی که در جهان عرب بخواهد ما را هدف قرار دهد باید در محاسبات خود تجدیدنظر کند.»

در حال تکمیل…

فدراسیون صنعت نفت ایران