کد خبر:10718
پ
۱۴۰۱۰۶۲۳۲۱۰۸۲۱۵۵۳۲۶۰۹۰۵۳۴

عده‌ای با قلم و اقدامات خود سعی در ناامید کردن مردم دارند

استاندار گیلان گفت: علارغم همه زحماتی که مدیران و خدمتگزاران نظام انجام می‌دهند اما از سوی دیگر عده‌ای همواره با قلم و اقدامات خود سعی در ناامید کردن مردم دارند. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه ستاد ح..

عده‌ای با قلم و اقدامات خود سعی در ناامید کردن مردم دارند

استاندار گیلان گفت: علارغم همه زحماتی که مدیران و خدمتگزاران نظام انجام می‌دهند اما از سوی دیگر عده‌ای همواره با قلم و اقدامات خود سعی در ناامید کردن مردم دارند.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در جلسه ستاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استانداری با اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: باید با تولید محتوا و آثار فاخر در این مسیر به وظایف خود عمل کنیم.

استاندار گیلان به تاثیرات و موج معنوی ایجاد شده توسط سرود "سلام فرمانده" در تمام دنیا و کشور اشاره کرد و گفت: این سرود در شرایط وانفسای تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی و ظالمانه دشمن، موجی معنوی در دنیا ایجاد کرد و بر دل بسیاری از مردم نشست.

۴ هزار برنامه هفته دفاع مقدس در گیلان برگزار می‌شوددوران دفاع مقدس و فضای اربعین بهم نزدیک‌اند۱۷ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان بوشهر تجلیل می‌شوند + تصویر

عباسی با اشاره به ضرورت حضور در کنار خانواده‌های شهدا و تکریم آن‌ها تصریح کرد: ما خادم خانواده‌های معزز شهدا هستیم و هر جا که هستیم فراموش نکنیم که متعهد شده‌ایم به آرمان‌های امام(ره)، وصایای شهدا و آنچه که از ما انتظار دارند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه شهدا از خود گذشتند و امروز ناظر بر اعمال ما هستند ابراز داشت: شهدا ستارگان پُرفروغ آسمان ولایت و امامت هستند و در این مسیر خوس درخشیدند و راه را به ما نشان دادند و عاشقانه به خدا پیوستند و حال ما باید این راه را ادامه دهیم و به وظایف خود عمل کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت تولید آثار فاخر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خاطرنشان کرد: تولید سرود و چاپ کتاب‌های مرتبط یکی از راه‌های انتقال این فرهنگ است و باید آثار صوتی و تصویری به‌جای مانده از شهدا و رزمندگان نیز ثبت و به نسل‌های آینده انتقال داده شود نه اینکه آرشیو شود.

عباسی به مجاهدت و رشادت‌های شهید میرزاکوچک جنگلی در راه مبارزه با استبداد و استثمار اشاره و بیان کرد: روحانی مبارز میرزاکوچک خان جنگلی حرکت انقلابی خود را در شرایط خاص آن زمان آغاز کرد و یکی از دلایلی که حماسه میرزا ادامه یافت و خاموش نشد در واقع الگوگیری از امام حسین(ع) بوده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به حماسه حضور محبان اهل‌بیت(ع) در مراسم باشکوه اربعین حسینی در کشور عراق تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که مردم با جان و دل در مراسم اربعین حضور پیدا می‌کنند و این حرکت نیز برگرفته از فرهنگ شهداست.

عباسی با بیان اینکه کشورمان در حال پیشروی در مسیر توسعه است ابراز داشت: معتقدم همچنان باید مدیریت جهادی سرلوحه کارمان باشد و به جوانان میدان داده شود و علارغم همه زحماتی که مدیران و خدمتگزاران نظام انجام می‌دهند اما از سوی دیگر عده‌ای با قلم و اقدامات خود سعی در ناامید کردن مردم دارند.

وی با اشاره به شرایط دشمنان خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها امروز حتی در اراضی غصبی خود زمین‌گیر و خوار شده‌اند و خبری از شهرک‌سازی آنان نیست و براساس همین شواهد و آثار بوده که رهبر معظم انقلاب با بصیرت خود محو رژیم صهیونیستی را در آینده پیش‌بینی کردند.

انتهای پیام/۶۱۲/ن

فدراسیون صنعت نفت ایران