کد خبر:8749
پ
۱۴۰۱۰۴۳۰۱۵۵۵۲۶۹۸۵۲۵۷۱۵۳۴۴

فرمانده سپاه استان سمنان: حرکت اربعین حسینی ظرفیت‌سازی در زمینه تمدن‌سازی اسلامی است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی ظرفیت‌سازی بزرگی را در زمینه تمدن سازی اسلامی در گام دوم انقلاب ایجاد خواهد کرد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی امروز در جمع مدیران موکب‌ها و فعالان فرهنگی ا..

فرمانده سپاه استان سمنان: حرکت اربعین حسینی ظرفیت‌سازی در زمینه تمدن‌سازی اسلامی است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی ظرفیت‌سازی بزرگی را در زمینه تمدن سازی اسلامی در گام دوم انقلاب ایجاد خواهد کرد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار حمید دامغانی امروز در جمع مدیران موکب‌ها و فعالان فرهنگی اربعین حسینی استان سمنان که در اردوگاه شهید صدوقی شهرستان دامغان برگزار شد با اشاره به اهمیت بعد معنوی خدمت به زائرین اربعین حسینی تصریح کرد: در حقیقت باورم بر این است که شما خادمان اهل‌بیت(ع) مورد عنایت و توجه اهل‌بیت(ع) هستید که این توفیق را دارید که در قالب موکب‌ها به زائران اربعین خدمت کنید و شما هم باید قدر این توفیق را بدانید زیرا که این موکب‌ها نقش اساسی را در ایجاد جریان فرهنگی در سطح جامعه دارند.

وی افزود: نیت‌های خالص شما خادمین به این کار مهم شتاب می‌دهد و اهل‌بیت(ع) نیز سختی‌های این مسیر را برای شما هموار می‌کنند.

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: در شرایط فعلی ما در بیشترین میزان تقابل فرهنگی با دشمنان قرار داریم و در این عرصه ما امروز شاهد یک موج مثبت و اثرگذار در سطح جامعه هستیم که در سرتاسر ایران اسلامی و حتی منطقه با سرود سلام فرمانده آغاز شده است و در ادامه با برنامه‌های هفته عفاف و حجاب و همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی در عید غدیر به شکلی متفاوت و اثرگذار در سراسر کشور برگزار شد و در محرم نیز ادامه خواهد یافت.

دامغانی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری با موج بی‌نظیری از حضور مردم در مراسم پیاده‌روی اربعین مواجه خواهیم شد لذا باید با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها در این رویداد مهم فرهنگی نقش‌آفرینی کنیم.

استاندار کردستان: ظرفیت مرز بین‌المللی باشماق برای تردد زائران اربعین حسینی به‌کار گرفته شودآمادگی مرز مهران برای پذیرایی از زائران اربعین/ پیش‌بینی حضور ۴ میلیون زائر در ایلاماستاندار کرمان: راه‌آهن کشور برای حمل و نقل ریلی زائران اربعین به کمک استان بیاید

فرمانده سپاه استان سمنان افزود: امروز دشمنان به‌شدت از این‌ گونه اقدامات و تلاش‌های خودجوش گروه‌های جهادی و مردمی در عرصه‌های مختلف فرهنگی همچون حضور مردم در مراسم اربعین حسینی در هراسند و ما اعتقاد داریم که این حرکت عظیم فرهنگی ظرفیت‌سازی بزرگی را در زمینه تمدن‌سازی اسلامی در گام دوم انقلاب ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

فدراسیون صنعت نفت ایران