کد خبر:10481
پ
۱۴۰۱۰۳۳۱۱۳۰۶۴۸۱۱۷۲۵۵۵۷۴۵۴

قاضی‌زاده‌ها‌شمی:‌ ۲۴۰۰ خانواده شهید خراسان شمالی "خانه" ندارند

معاون رئیس جمهور گفت: برای ۲۴۷۲ نفر از ۳۷۱۷ نفر خانواده شهدا و ایثارگران خراسان شمالی مسکن تامین نشده که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی اهتمام جدی داشته باشد. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید‌امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز ..

قاضی‌زاده‌ها‌شمی:‌ 2400 خانواده شهید خراسان شمالی "خانه" ندارند

معاون رئیس جمهور گفت: برای ۲۴۷۲ نفر از ۳۷۱۷ نفر خانواده شهدا و ایثارگران خراسان شمالی مسکن تامین نشده که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی اهتمام جدی داشته باشد.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سید‌امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عصر امروز در شورای فرهنگ و ایثار خراسان شمالی اظهار داشت: تنها مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران پاسخگوی مطالبات این خانواده‌ها نیست بلکه همراهی تمام دستگاه های اجرایی کشور در حل مشکلات این خانواده ها امری ضروری است.

وی افزود: ده درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی و بیست درصد اعتبارات مجموعه صدا و سیما باید برای حوزه امور ایثارگران و شهدا هزینه شود.

رییس بنیاد و امور ایثارگران با بیان اینکه موضوع اشتغال خانوادههای شهدا و ایثارگران به صورت ملی حل نمی شود ، گفت: ظرفیت استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور محدود است اما می‌توان مشکل اشتغال آن‌ها را با تشکیل کارگروه ویژه فرزندان شهدا و جانبازان بالای هفتاد درصد را حل کرد .

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: برای ۲۴۷۲ نفر از ۳۷۱۷ نفر خانواده شهدا و ایثارگران خراسان شمالی مسکن تامین نشده که امیدواریم وزارت راه و شهرسازی اهتمام جدی داشته باشد.

وی به موضوع ساماندهی گلزار شهدای خراسان شمالی نیز اشاره کرد و افزود: از ۳۷۷ گلزار شهدا، ۲۸۹ گلزار ساماندهی شده، هفت گلزار در دست اقدام و ۸۱ گلزار نیز ساماندهی نشده‌اند.

قائم‌مقام بنیاد شهید: در اعطای خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران عادلانه‌تر عمل می‌شودقائم‌مقام بنیاد شهید: در اعطای خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران عادلانه‌تر عمل می‌شودرئیس بنیاد شهید: اشکال رفتار ما با جامعه ایثارگری مسئله رویکردی است نه کارکردیرئیس بنیاد شهید: اشکال رفتار ما با جامعه ایثارگری مسئله رویکردی است نه کارکردیرئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید کاوه در مشهد مقدس دیدار کردرئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید کاوه در مشهد مقدس دیدار کرد

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه خانواده شهدا و ایثارگران فقط میراث داران جنگ و دفاع نیستند، افزود: این خانواده‌ها ستون انقلاب را حفظ کرده اند لذا نهضت مبارزه با دشمنان ادامه دارد و هدف از این نهضت ایجاد الگوی مناسب برای نسل امروز است تا بدانند نسبت به دین خدا مسئول هستند.

انتهای پیام/۳۱۱

فدراسیون صنعت نفت ایران