کد خبر:10479
پ
۱۴۰۱۰۴۱۳۱۹۰۸۱۵۸۰۹۲۵۶۲۸۲۶۴

هوای قزوین ناسالم شد

رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوای شهرستان قزوین گفت: با توجه به هوای ناسالم شهرستان قزوین توصیه می‌شود گروه‌های حساس ۲ روز از خانه خارج نشوند. – اخبار استانها – عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به افزایش میزان آلاینده‌های جوی اظ..

هوای قزوین ناسالم شد

رئیس کارگروه اضطرار آلودگی هوای شهرستان قزوین گفت: با توجه به هوای ناسالم شهرستان قزوین توصیه می‌شود گروه‌های حساس ۲ روز از خانه خارج نشوند.

– اخبار استانها –

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با اشاره به افزایش میزان آلاینده‌های جوی اظهار داشت: با توجه به هوای ناسالم شهرستان قزوین توصیه می‌شود گروه‌های حساس ۲ روز از خانه خارج نشوند.

وی اضافه کرد: با توجه به تغییر شاخص کیفیت، هوای شهرستان برای گروه‌های حساس ناسالم است و این وضعیت از بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه آغاز و تا ۴۸ ساعت بعد از آن ادامه دارد.

خاک و باد در راه اهواز/ احتمال افزایش آلودگی هواآلودگی هوا از استان مرکزی دست‌بردار نیستنقش آلودگی هوا در بروز "پارکینسون"/ این بیماری درمان قطعی ندارد

کاظمی ادامه داد: بنابراین تاکید می‌شود در صورت عدم ضرورت گروه‌های حساس نظیر کودکان، سالمندان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای مانند بیماری‌های قلبی , عروقی و ریوی از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران