کد خبر:10025
پ
۱۴۰۰۱۰۱۴۰۹۱۶۱۲۴۵۸۲۴۴۳۸۵۳۴

وزیر آموزش و پرورش: ۸۱۹ هزار ‌فرهنگی‌ مشمول قانون رتبه‌بندی شدند/ صدور احکام در حال انجام است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۸۱۰ هزار نفر از فرهنگیان، مشمول قانون رتبه‌بندی فرهنگیان شدند، گفت: روند صدور احکام آنان در حال انجام است و بخشی هم به عنوان علی‌الحساب به آنان پرداخت شده است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، ..

وزیر آموزش و پرورش: 819 هزار ‌فرهنگی‌ مشمول قانون رتبه‌بندی شدند/ صدور احکام در حال انجام است

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حدود ۸۱۰ هزار نفر از فرهنگیان، مشمول قانون رتبه‌بندی فرهنگیان شدند، گفت: روند صدور احکام آنان در حال انجام است و بخشی هم به عنوان علی‌الحساب به آنان پرداخت شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازبیرجند، یوسف نوری عصر امروز در حاشیه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موارد زیرساختی و کمبود معلم در استان در این جلسه بررسی شد و آنچه را مقدور بود قول تأمین دادیم.

وی با اشاره به تأمین کمبود معلم در خراسان جنوبی افزود: امروز در مراجعات حضوری فرهنگیان و میز خدمت مطالباتی مطرح شد که در حال پیگیری براساس مقررات است.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: حدود ۸۱۰ هزار نفر از فرهنگیان، مشمول قانون رتبه‌بندی فرهنگیان شدند و روند صدور احکام آنان در حال انجام است و بخشی هم به عنوان علی الحساب به آنان پرداخت شده است.

نوری گفت: اما معلمان طرح مهرآفرین که در دولت نهم به صورت قراردادی جذب شدند که متاسفانه به هر دلیلی برای استخدام آزمون ندادند و این موجب شد فعلاً از مزایای رتبه‌بندی معلمان محروم شوند که هم‌اکنون معلمان طرح مهرآفرین درحال بررسی است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: برای معلمان خرید خدمت نیز مجلس طرح‌هایی را بررسی می‌کند و منتظر قانون در این زمینه هستیم.

آموزش و پرورش خراسان جنوبی از پرداخت عوارض به شهرداری‌ها معافت شدوزیر آموزش و پرورش به مطالبات مردم بیرجند پاسخ داد + تصاویروزیرآموزش و پرورش: تعهد مشارکت خیران مدرسه‌ساز در کشور ۸ هزار میلیارد تومان است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی هم در این دیدار با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای ۳۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان است که در ۱۱ منطقه فعالیت دارد اظهار داشت : از نهبندان تا دستگردان طبس فاصله جعرافیایی زیادی وجود دارد آن گونه که ما سومین استان پرکنده در کشور هستیم و این پراکندگی جمعیت نقش زیادی در جمعیت مدارس دارد.

موسوی کیا با بیان اینکه رشد جمعیت دانش آموزی از سال ۹۱ تا کنون در خراسان جنوبی ۵۰ هزار نفر افزایش یافته است گفت: افزایش جمعیت سبب شده تا مدارس استان به سمت دو نوبته شدن برود و یکی از دغدغه های مهم ما در آموزش و پرورش است.

موسوی کیا افزود: ۱۸۳هزار و ۹۴ نفر دانش آموز در ۲ هزار مدرسه تحصیل می کنند و بخش قابل توجهی از مدارس بیرجند، فردوس وقاین نیاز به بازسازی دارد.

انتهای پیام/۲۵۴

فدراسیون صنعت نفت ایران