کد خبر:3492
پ
۱۳۹۴۰۹۲۹۰۹۵۶۰۱۳۰۶۶۷۴۴۴۵۴

ایران و آذربایجان در زمینه همکاری‌های اقتصادی و تجاری گفتگو می‌کنند

رسانه های محلی آذربایجان اعلام کردند که نشست بعدی کمیسیون دولتی این کشور و ایران در زمینه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و بشردوستانه روزهای ۱۰ و ۱۱ مارس در باکو برگزار خواهد شد. – اخبار اقتصادی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری آذرتک، نشست ..

رسانه های محلی آذربایجان اعلام کردند که نشست بعدی کمیسیون دولتی این کشور و ایران در زمینه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و بشردوستانه روزهای ۱۰ و ۱۱ مارس در باکو برگزار خواهد شد.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری آذرتک، نشست بعدی کمیسیون دولتی ایران و آذربایجان در زمینه همکاری‌های اقتصادی، تجاری و بشردوستانه روزهای ۱۰ و ۱۱ مارس در باکو برگزار خواهد شد.

در این نشست همچنین درباره احداث گذرگاه عابر رودخانه آستاراچای، ساخت یک پایانه باربری در آستارا و سایر موارد بحث و تبادل نظر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست در راس هیأت ایرانی وارد آذربایجان خواهد شد.

افزایش ۲۲ درصدی تجارت ایران و آذربایجان در ۱۱ ماهه ۲۰۲۱ایران و آذربایجان به‌دنبال توسعه مشترک میادین نفت و گاز دریای خزر

پیش از این کمیته دولتی گمرک جمهوری آذربایجان در گزارشی اعلام کرده بود که حجم مبادلات تجاری این کشور و ایران در دوره ژانویه تا نوامبر ۲۰۲۱ به میزان ۲۲٫۴ درصد افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که حجم مبادلات تجاری ایران و آذربایجان در مدت مشابه سال ۲۰۲۰ بالغ بر ۳۰۲٫۸ میلیون دلار بوده است.

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران