کد خبر:1950
پ
۱۴۰۰۰۸۰۵۱۷۵۸۱۲۵۱۸۲۳۹۱۵۳۷۴

امیرعبداللهیان: مذاکرات وین در مسیر طبیعی و خوب جریان دارد

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری با اعلام اینکه مذاکرات وین به لطف ابتکارات طرف ایرانی در مسیر طبیعی و خوب جریان دارد، تأکید کرد اکنون نوبت طرف غربی است که نشان دهد برای دستیابی به توافق اراده جدی دارد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور..

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری با اعلام اینکه مذاکرات وین به لطف ابتکارات طرف ایرانی در مسیر طبیعی و خوب جریان دارد، تأکید کرد اکنون نوبت طرف غربی است که نشان دهد برای دستیابی به توافق اراده جدی دارد.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پنج‌شنبه شب در پیامی توئیتری اعلام کرد مذاکرات وین در مسیر طبیعی و خوب در جریان است.

امیرعبداللهیان در توئیتر نوشت: مذاکرات وین در مسیر طبیعی و خوب جریان دارد. ابتکارات طرف ایرانی این فضا را رقم زده است. اکنون این طرف غربی است که باید نشان دهد آیا حسن نیت و اراده جدی برای توافق خوب دارد.

امیرعبداللهیان:اگر غربی‌ها اراده داشته باشند، می‌توانیم به توافق خوبی برسیم/گفت‌وگوی ما با عربستان مثبت استامیرعبداللهیان: درصورت حسن‌نیت و جدیت طرف مقابل می‌توان در آینده نزدیک در وین به توافق رسیدآخرین ارزیابی باقری از روند مذاکرات وین؛ گفت‌وگوها مثبت و رو به جلو استپرس تی وی انعکاس یکطرفه رسانه‌های غربی از مذاکرات را ناکام گذاشته استاروپایی ها در مذاکرات برجامی فضاسازی منفی نکنند/مذاکرات بر اساس چارچوب های تعیین شده انجام می شود

انتهای پیام/.

فدراسیون صنعت نفت ایران