کد خبر:3166
پ
۱۴۰۰۰۸۰۴۱۱۵۰۲۹۹۹۰۲۳۹۰۳۶۰۴

توئیت سخنگوی وزارت خارجه درباره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی در توییتر تأکید کرد عزم ایران برای ایستادگی و تلاش برای حقوق و منافع ایران تزلزل‌ناپذیر است. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در توییتر به مناسبت چهل و سومین سال..

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران طی پیامی در توییتر تأکید کرد عزم ایران برای ایستادگی و تلاش برای حقوق و منافع ایران تزلزل‌ناپذیر است.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در توییتر به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد که ایران از جان گذشتگی‌های فراوانی برای رسیدن به یک ایران آزاد و مستقل انجام داده است.

او نوشت: «۴۳ سال قبل، مبارزه دیرینه ملت ما برای حق تعیین سرنوشت، و یک ایران آزاد و مستقل پیروز شد. ملت ما از جان‌گذشتگی‌های فراوانی برای حفاظت از این ارزشها و اصول انجام داده است. عزم ما برای ایستادگی و تلاش برای حقوق و منافع ایران تزلزل ناپذیر است.»

انصارالله یمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفتتبریک نخست‌وزیر ارمنستان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مقام معظم رهبری

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران