کد خبر:3204
پ
۱۴۰۰۱۱۰۶۱۸۲۹۳۲۵۳۹۲۴۶۲۱۴۳۴

روایت شمخانی از گزینه‌هایی که هرگز از روی میز برداشته نمی‌شوند

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توئیتی به گزینه‌هایی برای ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی اشاره کرده که هرگز از روی میز برداشته نمی‌شوند. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توییتی نوشت: گزینه‌هایی که هرگز از روی میز برداش..

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توئیتی به گزینه‌هایی برای ایران در عرصه داخلی و بین‌المللی اشاره کرده که هرگز از روی میز برداشته نمی‌شوند.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در توییتی نوشت: گزینه‌هایی که هرگز از روی میز برداشته نمی‌شوند: حضور با شکوه ایرانیان در مراسم حمایت از نظام اسلامی، حفظ و تقویت ظرفیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای و توانمندی‌های دفاعی ایران، سیاست‌های منطقه‌ای امنیت آفرین جمهوری اسلامی.

شمخانی: آمریکا نمی‌تواند هزینه اختلافات داخلی خود را با تضییع حقوق قانونی ملت ایران پرداخت کندشمخانی: بدون رفع جامع و موثر تحریم‌ها انتفاع اقتصادی از برجام شبیه یک سراب استشمخانی: بدون خروج واشنگتن از توهمات کنونی مسیر مذاکرات وین هموار نمی‌شودشمخانی: توافقی که اقتصاد کشور را شرطی کند نمی‌تواند مبنای توافق خوب باشد

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران