کد خبر:3277
پ
۱۴۰۰۱۱۲۴۱۹۰۹۴۰۵۱۳۲۴۷۵۷۸۱۴

سفیر جمهوری ایرلند رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر خارجه کرد

سفیر جدید جمهوری ایرلند در تهران روز یکشنبه در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در این دیدار که روز یکشنبه در ساختمان وزارت خارجه برگزار شد، ساینا مک گینس سفیر آکرودیته جمهوری ایرلند در تهران، در آغ..

سفیر جدید جمهوری ایرلند در تهران روز یکشنبه در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان رونوشت استوارنامه خود را به وی تقدیم کرد.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در این دیدار که روز یکشنبه در ساختمان وزارت خارجه برگزار شد، ساینا مک گینس سفیر آکرودیته جمهوری ایرلند در تهران، در آغاز ماموریت خود و در طی دیداری با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، رونوشت استوارنامه خود را به وزیر امور خارجه کشورمان تقدیم کرد.

نشست امیرعبداللهیان با سفرا و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشورگفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و چین/ امیرعبداللهیان: طرف غربی باید در حوزه لغو تحریم‌ها تصمیم جدی و مؤثر اتخاذ کندامیرعبداللهیان: پیشرفت سریع در مذاکرات بدون واقع‌بینی طرف غربی محقق نمی‌‌شود

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران