کد خبر:1944
پ
۱۴۰۰۱۰۱۷۰۹۵۹۳۱۳۱۲۲۴۴۸۱۶۱۴

نشست اعضای برجام با آمریکا، بدون حضور ایران پنجشنبه برگزار شد

مذاکره کننده روسیه در گفتگوهای وین در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست اعضای برجام (بدون حضور ایران) و با حضور آمریکا در اواخر روز پنجشنبه برگزار شد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، میخائیل اولیانوف مذاکره کننده روسیه در گفتگوهای وین در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست سنتیِ اعضای بر..

مذاکره کننده روسیه در گفتگوهای وین در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست اعضای برجام (بدون حضور ایران) و با حضور آمریکا در اواخر روز پنجشنبه برگزار شد.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، میخائیل اولیانوف مذاکره کننده روسیه در گفتگوهای وین در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست سنتیِ اعضای برجام (بدون حضور ایران) و با حضور آمریکا در اواخر روز پنجشنبه برگزار شد. به دلیل محدودیت‌های مربوط به کووید-۱۹ مذاکره‌کنندگان ماسک زدند.

وی در ادامه افزود: ما یک بحث هدف‌گذاری‌شده درباره یکی از دشوارترین موضوعاتِ دستور کار مذاکرات وین را انجام دادیم.

امیرعبداللهیان: مذاکرات وین در مسیر طبیعی و خوب جریان داردآخرین ارزیابی باقری از روند مذاکرات وین؛ گفت‌وگوها مثبت و رو به جلو استامیدواری آمریکا نسبت به پیشرفت مذاکرات هسته‌ای ایرانپرس تی وی انعکاس یکطرفه رسانه‌های غربی از مذاکرات را ناکام گذاشته استاز سرگیری دور هشتم مذاکرات وین با دیدار دوجانبه باقری و مورا

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری با اعلام اینکه مذاکرات وین به لطف ابتکارات طرف ایرانی در مسیر طبیعی و خوب جریان دارد، تأکید کرد اکنون نوبت طرف غربی است که نشان دهد برای دستیابی به توافق اراده جدی دارد.

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران