کد خبر:6826
پ
۱۳۹۷۱۱۲۴۱۲۲۷۱۲۹۰۳۱۶۶۳۹۹۰۴

کاردار سوییس به وزارت خارجه احضار شد

کاردار سوییس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به دولت آمریکا به وی ابلاغ شد. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاردار سفارت سوییس در تهران، در غیاب سفیر این کشور از سوی مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه احضار و مراتب نگرانی و اعتر..

کاردار سوییس به‌عنوان حافظ منافع آمریکا به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به دولت آمریکا به وی ابلاغ شد.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاردار سفارت سوییس در تهران، در غیاب سفیر این کشور از سوی مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه احضار و مراتب نگرانی و اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران نسبت به تداوم نقض صریح قوانین و مقررات بین‌المللی حقوق دریاها و کنوانسیون‌های بین‌المللی مربوطه به‌خصوص اصل آزادی کشتیرانی و تجارت آزاد بین‌المللی از سوی دولت آمریکا اعلام شد و بر رفع فوری توقیف کشتی و محموله آن تأکید به‌عمل آمد.

به گزارش ایرنا، کاردار سوییس اعلام کرد مراتب را در اسرع وقت به مقام‌های آمریکا منتقل خواهد کرد.

احضار کاردار یونان به وزارت امور خارجهبیانیه سازمان بنادر درباره توقیف بار کشتی ایرانی در آب‌های یونان/ اقدام یونانی‌ها دزدی دریایی است/ دولت یونان فوراً به تعهدات بین‌المللی خود عمل کنددزدی دریایی آمریکا این بار در آب‌های یونان/ نفت ایران به آمریکا منتقل می‌شود؟

انتهای پیام/+

فدراسیون صنعت نفت ایران