کد خبر:8729
پ
۱۴۰۱۰۴۲۲۱۴۰۳۱۶۹۰۸۲۵۶۷۵۹۲۴

کنعانی: ایران تصمیم گرفته سفیر خود در سوئد را به تهران فراخواند

جمهوری اسلامی ایران، در اعتراض به بیانیه و حکم غیر قانونی صادر شده در سوئد علیه آقای حمید نوری که مبتنی بر اتهامات بی پایه، مخدوش و ساختگی است، تصمیم گرفته است سفیر کشورمان در سوئد را برای پاره ای از مشورتها به تهران فراخواند. – اخبار بین الملل – به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امو..

جمهوری اسلامی ایران، در اعتراض به بیانیه و حکم غیر قانونی صادر شده در سوئد علیه آقای حمید نوری که مبتنی بر اتهامات بی پایه، مخدوش و ساختگی است، تصمیم گرفته است سفیر کشورمان در سوئد را برای پاره ای از مشورتها به تهران فراخواند.

– اخبار بین الملل –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، در پی حکم و بیانیه غیر قانونی صادر شده در سوئد در خصوص حمید نوری، شهروند ایرانی در حبس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، در اعتراض به بیانیه و حکم غیر قانونی صادر شده در سوئد علیه آقای حمید نوری که مبتنی بر اتهامات بی پایه، مخدوش و ساختگی است، تصمیم گرفته است سفیر کشورمان در سوئد را برای پاره ای از مشورتها به تهران فراخواند.

تجمع دانشجویی در محکومیت بازداشت حمید نوری مقابل سفارت سوئدایران حکم دادگاه سوئد درباره حمید نوری را شدیدا محکوم کردسوئد حمید نوری را به حبس ابد محکوم کردنامه سرگشاده روزنامه‌نگاران ارشد ایرانی و خارجی به انجمن روزنامه‌نگاران سوئد درباره دادگاه حمید نوری

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران