کد خبر:8325
پ
۱۴۰۱۰۳۰۲۱۵۴۷۲۹۸۲۲۲۵۳۷۵۸۶۴

اعضای کمیسیون کشاورزی وضعیت خسارات پروانه سفید بلوط خوار را بررسی می‌کنند

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت: طی هفته آینده جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر باشت به منظور برای بررسی وضعیت خسارات پروانه سفید بلوط خوار حاضر می‌شوند. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخ..

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس،گفت: طی هفته آینده جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر باشت به منظور برای بررسی وضعیت خسارات پروانه سفید بلوط خوار حاضر می‌شوند.

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، ذبیح الله اعظمی ساردوئی سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری مصوبات نظارت ستادی رئیس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: طی هفته آینده و در اسرع وقت جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر باشت به منظور برای بررسی وضعیت خسارات پروانه سفید بلوط خوار حاضر می‌شوند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در نظارت ستادی رئیس مجلس شورای اسلامی از استان کهگیلویه و بویراحمد بر مقابله با آفت پروانه سفید بلوط خوار تاکید شده و حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در این استان به منظور پیگیری مصوبات است.

اعظمی، افزود: در نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی از استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعات در زمینه پروانه سفید بلوط خوار از نزدیک بررسی و درصورت نیاز در راستای تامین اعتبار و درنظر گرفتن بودجه اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران