کد خبر:4045
پ
۱۳۹۴۱۰۰۱۱۰۳۶۲۷۲۷۰۶۷۶۲۳۰۴

برگزاری بیستمین دوره اردوی جهاد اکبرتوسط یک اتحادیه دانشجویی

بیستمین دوره اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور جمعی از مسئولان سیاسی و نظامی کشور برگزار می شود. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، امیرحسین پناهی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری با اشاره به برگزاری بیستمین ..

بیستمین دوره اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور جمعی از مسئولان سیاسی و نظامی کشور برگزار می شود.

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، امیرحسین پناهی دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری با اشاره به برگزاری بیستمین دوره نخبه پروری جهاد اکبر این اتحادیه دانشجویی با شعار «تحول دانشجو، تحول جامعه حکمرانی عالمانه و عادلانه»، اظهار داشت: بیستمین دوره اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل با حضور ۵۰۰ نفر از دانشجویان عضو این اتحادیه دانشجویی از ۶۰ دانشگاه کشور از ۲۱ تا ۲۷ اسفند ماه در شهر مقدس مشهد برگزار می شود.

وی به برخی از مهمانان این نشست اشاره کرد و گفت: برگزارکنندگان نشست تقریبا از تمامی دولتمردان و مسئولان قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی و نمایندگان برای حضور در این نشست دانشجویی دعوت کردند که برخی از آنها برای حضور در جمع دانشجویان اعلام آمادگی کردند.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: بهادری جهرمی، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار وحیدی وزیر کشور و حجت الله عبدالملکی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی از دولت و همچنین جعفر منتظری دادستان کل کشور و خداییان رئیس سازمان بازرسی از قوه قضاییه، کدخدایی از شورای نگهبان و همچنین محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در نشست اردوی جهاد اکبر آمادگی خود را اعلام کرده اند.

پناهی همچنین به برخی دیگر از دعوت شدگان به این نشست اشاره کرد و گفت: آقای جلال زاده از کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمدیان رئیس سابق نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در نشست آینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل کشور حضور خواهد یافت.

وی به برخی از برنامه های بیستمین دوره اردوی جهاد اکبر اتحادیه متبوع خود اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست افتتاحیه با حضور حسن رحیم پور ازغدی و اختتامیه آن با حضور حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می شود.

دبیر تشکیلات اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل افزود: به دلیل همزمانی برگزاری این اردو با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و همچنین نیمه شعبان و ولادت حضرت ولیعصر(عج) ویژه برنامه روز جوان با حضور وزیر ورزش و جوانان و همچنین نشستی به مناسبت میلاد امام زمان (عج) با حضور جمعی از فرماندهان کشوری و لشگری ارتش و سپاه پاسداران برگزار می شود.

پناهی از برگزاری کرسی های آزاداندیشی و ویژه برنامه هایی با عنوان برنامه های روز زن و خانواده در حاشیه این اردو خبر داد.

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران