کد خبر:8780
پ
۱۳۹۷۱۲۱۵۱۶۳۲۵۲۵۶۹۱۶۸۳۵۶۴۴

خاتمی: اعضای خبرگان رهبری باید درد دل مردم را به گوش مسئولان برسانند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان، گفت: در نشست امروز خبرگان که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد برگزار شد، مباحثی مهمی همچون آخرین وضعیت معیشتی و اقتصادی و همچنین برجام مورد بررسی قرار گرفت. – اخبار سیاسی – به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام احمد خاتمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان..

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان، گفت: در نشست امروز خبرگان که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد برگزار شد، مباحثی مهمی همچون آخرین وضعیت معیشتی و اقتصادی و همچنین برجام مورد بررسی قرار گرفت.

– اخبار سیاسی –

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام احمد خاتمی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان در حاشیه برگزاری نشست روسای کمیسیون‌های این مجلس با هیئت رئیسه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جلسه براساس تبصره ۲ ماده ۱۵ آیین‌نامه داخلی مجلس خبرگان که در فاصله دو اجلاسیه خبرگان (حداقل دو ماه قبل از اجلاسیه بعدی) تشکیل شود، جلسه‌ای مرکب از هیئت رئیسه، روسای کمیسیون‌ها و پنج نفر از اعضای خبرگان برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۰ نفر از اعضای خبرگان با حضور رئیس جمهور صحبت کردند که عمدتا حول محورهایی بود که در ادامه اشاره خواهم کرد.

خاتمی بیان داشت: نخست مسائل معیشتی، گرانی‌ها و راهکارهایی که در این عرصه وجود دارد، بود. اعضای خبرگان نمایندگان مردم هستند و باید درددل مردم را به گوش مسئولان برسانند‌. وزیر اقتصاد در جلسه حضور داشتند که در این رابطه توضیح دادند.

وی خاطرنشان کرد: دوم در مورد برجام گفته شد که مسئولان موارد قابل توضیح را به مردم بگویند و اعلام شود برجام در چه مرحله است.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان گفت: مساله سوم بی‌حجابی بود که متاسفانه برخی رعایت نمی‌کنند حتی در اماکن عمومی کشف حجاب می‌کنند که خلاف قانون است. قانون باید اجرا شود.

وی اضافه کرد: حجاب قانونی مانند سایر قوانین است که الزام‌آور است. مساله حجاب پشتوانه قرآنی دارد و از نگاه فقها جزو ضروریات دین است.

خاتمی، در پایان عنوان کرد: در این نشست هر یک از اعضا حداقل ۵ دقیقه وقت داشتند صحبت کنند. آقای رئیسی هم صحبت کردند. سخنان ایشان منطقی و قابل پذیرش است.

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران