کد خبر:8655
پ
۱۴۰۱۰۴۱۹۱۷۴۶۵۷۷۶۲۲۵۶۶۱۰۹۴

امیرعبداللهیان: جمهوری اسلامی ایران مرکز دیپلماسی پویاست

امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان با اشاره به نشست‌های پیش روی سران ایران، ترکیه و روسیه در تهران نوشت: جمهوری اسلامی ایران مرکز دیپلماسی پویاست. – اخبار بین الملل – به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست های پیش روی روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در تهران، فرصت..

امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان با اشاره به نشست‌های پیش روی سران ایران، ترکیه و روسیه در تهران نوشت: جمهوری اسلامی ایران مرکز دیپلماسی پویاست.

– اخبار بین الملل –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان در صفحه توئیتر خود نوشت: نشست های پیش روی روسای جمهور ایران، ترکیه و روسیه در تهران، فرصتی است برای تحکیم بیشتر مناسبات، توسعه همکاری های اقتصادی ، تمرکز بر امنیت منطقه در سایه راه حل سیاسی و عدم توسل به جنگ و تضمین امنیت غذایی.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران مرکز دیپلماسی پویاست.

اردوغان امروز در تهران؛ برنامه‌های رئیس جمهور ترکیه در ایرانرایزنی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره سفر آتی اردوغان به تهراناردوغان به تهران سفر می‌کندبازتاب سفر پوتین و اردوغان به تهران در رسانه‌های ترکیه؛ ایران، کانون دیپلماسی منطقه‌ایسفیر روسیه: پوتین در تهران با رهبر ایران دیدار خواهد کردکرملین: پوتین با ابراهیم رئیسی و اردوغان در تهران دیدار و گفتگو می‌کند«پوتین» به تهران سفر می‌کند

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران