کد خبر:10614
پ
۱۴۰۱۰۶۱۹۱۱۰۴۰۷۹۰۶۲۶۰۶۱۲۱۴

رضایی: دولت توانش را برای حل مشکلات زائران اربعین بکار گرفته است/ تسهیل تردد با پیگیری‌های میدانی معاون اول رئیس جمهور

نماینده کنگاور ،صحنه و هرسین در مجلس گفت: با تلاش دولت در جهت حل مشکلات زائرین اربعین، زیر ساخت ها در سمت ایران تجهیز شده اما مشکلاتی در آن سوی مرزها وجود دارد که امیدواریم با مساعی دو کشور برطرف شود. – اخبار سیاسی – علی رضایی نماینده کنگاور ،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پار..

نماینده کنگاور ،صحنه و هرسین در مجلس گفت: با تلاش دولت در جهت حل مشکلات زائرین اربعین، زیر ساخت ها در سمت ایران تجهیز شده اما مشکلاتی در آن سوی مرزها وجود دارد که امیدواریم با مساعی دو کشور برطرف شود.

– اخبار سیاسی –

علی رضایی نماینده کنگاور ،صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی تسنیم، با اشاره به غافلگیری مسولان عراقی از حضور میلیون ها زایر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حسینی (ع) گفت: همه مسولان کشور و استانداران استان های هم مرز با عراقی تلاش می کنند تا زائران به نحو مطلوب سفر زیارتی خود را انجام دهند.

وی دوبار حضور و بازدید میدانی معاون اول رئیس جمهور در مرز و رصد شرایط را در تسهیل سفر زائران موثر و قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: با دستورات آقای مخبر و وزیر کشور زیر ساخت ها در سمت ایران تجهیز شده اما مشکلاتی در آن سوی مرزها وجود دارد که امیدواریم با مساعی دو کشور برطرف شود.

نماینده کنگان گفت: همه دولت و به ویژه معاون اول رئیس جمهور همه توان و تلاش خود را برای رفع مشکلات بکار گرفته است.

رضایی سفر اربعین را اتفاقی بزرگ، سیاسی و عبادی توصیف کرد و با انتقاد از کسانی که در میان همه محاسن و حواشی خوب این رویداد بی نظیر، برخی مشکلات را برجسته سازی می کنند، گفت: امسال عدم برنامه طرف عراقی در پیش بینی زیر ساخت های لازم و گرمای هوا مشکلاتی ایجاد کرده است اما نباید با بی انصافی تلاش های انجام شده توسط مسولان را نادیده گرفت.

وی افزود: خوشبختانه در همه مرزهای استان های کرمانشاه ، ایلام ، خوزستان و کردستان تمهیدات لازم در حال افزایش است اما مشکلاتی هم وجود دارد.

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران