کد خبر:2234
پ
۱۴۰۰۰۹۲۱۱۹۳۷۳۲۳۹۱۲۴۲۶۰۱۹۴

بازگشت موقت مذاکره‌کنندگان ارشد به پایتخت‌ها/ ادامه رایزنی‌های کارشناسی در وین

بر اساس تفاهم صورت گرفته میان رؤسای هیئت‌های مذاکره‌کننده در وین، مذاکره‌کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و تروئیکای اروپایی به‌طور موقت به پایتخت‌های متبوعشان بازخواهند گشت اما مذاکرات در سطح کارشناسی بی‌وقفه ادامه خواهد یافت. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به موجب تفاه..

بر اساس تفاهم صورت گرفته میان رؤسای هیئت‌های مذاکره‌کننده در وین، مذاکره‌کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و تروئیکای اروپایی به‌طور موقت به پایتخت‌های متبوعشان بازخواهند گشت اما مذاکرات در سطح کارشناسی بی‌وقفه ادامه خواهد یافت.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به موجب تفاهم انجام‌ شده میان روسای هیئت‌ها ، مذاکره‌کنندگان ارشد جمهوری اسلامی ایران و سه کشور اروپایی عصر امروز برای انجام امور مربوط به سمت‌های سیاسی خود و برخی مشورت‌ها، موقتا به پایتخت‌ها باز خواهند گشت.

این وقفه به مدت دو روز خواهد بود و مذاکرات کارشناسی همچنان بدون وقفه ادامه خواهد یافت و بازگشت مذاکره‌کنندگان ارشد به معنی توقف دور هشتم مذاکرات نیست.

تکمیل می‌شود…

چرایی آغاز فعالیت «کارگروه تدابیر اجرائی» در مذاکرات وینادامه مذاکرات وین در سطوح رؤسای هیأت‌ها و کارشناسانلاوروف: پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای با ایران وجود دارد / پتانسیل مناقشه در جهان درحال افزایش استراهبرد خنثی‌سازی تحریم‌ و دست برتر ایران در مذاکرات وینتمرکز مذاکرات وین بر «راستی‌آزمایی» و «تضمین‌ها» در روزهای گذشته

فدراسیون صنعت نفت ایران