رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر رسیدگی داده محور، وصول بهنگام و تکریم مودیان از رویکردهای اصلی سازمان برای دستیابی به اهداف نظام مالیاتی، گفت: باید مشوقهای بیشتری برای افزایش انگیره نیروهای انسانی سازمان امور مالیاتی فراهم شود.
سر خط اخبار
- وزارت نیرو با تأخیر در تسویهحساب نیروگاه داران آنها را با بدهی ۲٫۹ میلیارد دلاری به صندوق توسعه مواجه کرده است
- بررسی پیشنهادات پرداخت بدهی ارزی نیروگاههای بخش خصوصی | تغییر رویکرد مدیریتی زیرساختهای تولید برق کشور از حالت عادی به «مدیریت پیشگیرانه بحران»
- دولت تا انتهای شهریور تکلیف نیروگاهها را مشخص کند | نهاد تنظیمگر انرژی به زودی شکل میگیرد
- شرط اجبار ارائه گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی پیمانکاری در اسناد مناقصه حذف شد
- آغاز دوران گذار از خطوط لوله گاز / ایران به ماراتن صادرات ال ان جی میرسد؟
کد خبر:6110
رسیدگی داده محور، وصول بهنگام و رضایتمندی مودیان ۳ اولویت سازمان امور مالیاتی
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با تاکید بر رسیدگی داده محور، وصول بهنگام و تکریم مودیان از رویکردهای اصلی سازمان برای دستیابی به اهداف نظام مالیاتی، گفت: باید مشوقهای بیشتری برای افزایش انگیره نیروهای انسانی سازمان امور مالیاتی فراهم شود.
مطالب مرتبط