کد خبر:7624
پ
۱۴۰۰۰۱۱۶۱۱۰۱۵۶۵۱۴۲۲۵۲۲۷۲۴

بورل: با تمام طرف‌های برجام در تماس دائم هستم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی خود برای اعضای شورای امنیت گفت: من در تماس دائم با تمام طرف‌ها به منظور تلاش برای بازگشت به برجام و اطمینان از اجرای کامل آن هستم. – اخبار بین الملل – به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی ویدئویی خود ب..

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی خود برای اعضای شورای امنیت گفت: من در تماس دائم با تمام طرف‌ها به منظور تلاش برای بازگشت به برجام و اطمینان از اجرای کامل آن هستم.

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنرانی ویدئویی خود برای شورای امنیت سازمان ملل گفت: من در تماس دائم با تمام طرف‌ها به منظور تلاش برای بازگشت به برجام و اطمینان از اجرای کامل آن هستم.

وی افزود: عناصر و شرایط اساسی برای انجام این کار مشخص و روی میز است. و زمان تصمیم گیری الان است.

روسیه: همه اعضای شورای حکام آژانس به اهمیت حفظ برجام پی نبرده‌انداسلامی: اساس برجام برای رفع ابهامات فعالیت هسته‌ای ایران بوده استادعای مضحک تروئیکای اروپا: ایران در مسیر ناکامی برجام گام برمی‌دارداتحادیه اروپا: لغو تحریم‌های هسته‌ای بخش ضروری برجام استلاوروف: آمریکا شروط اضافی را مطرح کرده که مانع از احیای برجام می‌شودگزارش سیاسی یک نهاد فنی؛ آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، برای جبران ناتوانی دولت بایدن در احیای برجام وارد شد

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران