کد خبر:7117
پ
۱۴۰۱۰۳۱۳۱۵۴۲۰۶۶۴۴۲۵۴۴۹۸۶۴

جزئیات تصادف مجری برنامه اعجوبه‌ها در اصفهان

گروه استان‌ها- سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: متأسفانه پس از وقوع سانحه تصادف در محور خوروبیابانک اصفهان به طبس، همسر و فرزند آقای سلطانی مجری صداوسیمای ملی جان خود را از دست دادند. – اخبار استانها – عباس عابدی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیر..

گروه استان‌ها- سخنگوی اورژانس اصفهان گفت: متأسفانه پس از وقوع سانحه تصادف در محور خوروبیابانک اصفهان به طبس، همسر و فرزند آقای سلطانی مجری صداوسیمای ملی جان خود را از دست دادند.

– اخبار استانها –

عباس عابدی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون جزئیات وقوع حادثه تصادف حامد سلطانی مجری برنامه‌ اعجوبه‌های صداوسیما در استان اصفهان، اظهار داشت: این اتفاق به دنبال واژگونی خودروی وی در کیلومتر ۷۰ محور خور و بیابانک به طبس به وقوع پیوسته که متأسفانه پس از وقوع سانحه تصادف، فرزند ایشان در دم و همسر ایشان در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی افزود: پس از رخداد این سانحه ناگوار آقای سلطانی و همسرشان در ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خوروبیابانک منتقل می‌شوند که متأسفانه همسر ایشان در این بیمارستان جان خود را از دست می‌دهند و بعد از آن به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل می‌شوند.

مرگ ۱۰ تهرانی در تصادفات هفته جاری/ ۳ عابرپیاده مقصر شناخته شدند!کاهش تصادفات جاده‌ای اولویت مهم دستگاه قضائی اردبیل استتصادف خونین راننده L90 پس از غیرفعال کردن ایربگ خودرو + تصاویر

سخنگوی اورژانس خاطرنشان کرد: خوشبختانه آقای سلطانی هم اکنون در سلامتی کامل هستند و با مشکل خاصی به لحاظ جسمی مواجه نیستند.

انتهای پیام/۱۶۳/ش

فدراسیون صنعت نفت ایران