کد خبر:5221
پ
۱۴۰۰۰۹۰۳۱۲۰۳۵۱۳۵۲۲۴۱۲۳۹۸۴

حمله مارها به اصفهان/ آتش‌نشانی به شهروندان هشدار داد

گروه استان‌ها- سخنگوی سازمان آتش اصفهان در مورد آمار رویت مار در روزهای ابتدایی سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعدادی مار توسط آتش نشانان از اماکن مختلف و پارک‌ها زنده‌گیری شده است. – اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرهاد ..

گروه استان‌ها- سخنگوی سازمان آتش اصفهان در مورد آمار رویت مار در روزهای ابتدایی سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعدادی مار توسط آتش نشانان از اماکن مختلف و پارک‌ها زنده‌گیری شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، فرهاد کاوه‌آهنگران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به زنده‌گیری تعدادی مار توسط آتش نشانان از اماکن مختلف و پارک‌ها، اظهار داشت: هر ساله از اواسط فروردین ماه تا پایان تابستان حوادث زیادی در مورد رویت مار توسط شهروندان به سازمان اتش نشانی اصفهان گزارش می‌شود که نیروهای آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل رویت مار می‌روند و در صورت وجود مار آنها را زنده‌گیری می‌کنند.

وی افزود: مارهای گرفته شده توسط آتش نشانان یا به اداره محیط زیست تحویل داده می‌شوند و یا در محل دور از شهر و در طبیعت رهاسازی می‌شوند و هرگز آسیبی به آنها وارد نمی‌شود.

افزایش ۳۵ درصدی تردد نوروزی در استان مازندران/کشته شدگان حوادث رانندگی ۵۹ درصد کاهش یافتپزشکی قانونی در حوادث غیرمترقبه نیاز به ۴ سوله بحران در تهران دارد۴۷ نفر در حوادث ترافیکی استان فارس جان‌باختند

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از شهروندان در خواست کرد: شهروندان در صورت رویت مار نزدیک آنها نشوند و بلافاصله با شماره تلفن ۱۲۵ تماس حاصل فرمایند.

کاوه‌آهنگران توصیه کرد: شکاف‌های ورودی به منازل پوشانده شود، درب‌ها باز نماند، در هنگام خرید میوه و صیفی‌جات جعبه‌های آن با دقت مورد بررسی قرار گیرد و در آخر مراقب کودکان باشید.

انتهای پیام/۱۶۶/ش

فدراسیون صنعت نفت ایران