کد خبر:6614
پ
۱۳۹۷۰۷۰۸۱۲۱۵۰۳۳۰۸۱۵۵۳۶۷۴۴

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۱/۰۲/۳۱|سکه امروز چند شد؟

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۳۷۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است. – اخبار بازار – به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر..

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۳۷۶ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

– اخبار بازار –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌ میلیون و ۳۷۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۱۴ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۲ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۱/۰۲/۳۱

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۵ میلیون و ۹۶۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۴۷ دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار با کاهش نسبت به روز قبل ۲۵ هزار و ۶۳۷ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۵ هزار و‌ ۳۸۲ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز با کاهش نسبت به دیروز معادل ۲۸ هزار و ۱۸۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۷ هزار و ۸۹۹ تومان اعلام شده است.

بروز رسانی: ‌‌‌چهار‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳:۲۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۵ هزار و ۶۳۷

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۸ هزار و ۱۸۰

بروزرسانی: ‌‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۴ میلیون و ۳۲۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۷ میلیون و ۹۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۴ میلیون و ۹۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۸۵۰ هزار

بروز رسانی: ‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۲:۳۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۳۷۶ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

مثقال طلا

۵ میلیون و ۹۶۳ هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۴۷

انتهای پیام/

فدراسیون صنعت نفت ایران